In het kader van levertijden zijn wij niet zoals de meeste andere webwinkels. Het werk wat wij doen is voornamelijk bedoelt om goede kwaliteit Zalfolie beschikbaar te maken en om mensen daarover te onderwijzen. De mogelijkheid om grotere flessen te bestellen wordt aangeboden als een extra service, maar heeft wel een langere levertijd als gebruikelijk en kan oplopen tot 3 a 4 weken. Ieder artikel op deze website is voorzien van informatie over de verwachte levertijd.

De levertijd

Zoals u wellicht in diverse artikelomschrijvingen heeft zien staan, geldt voor meerdere artikelen een levertijd van 3 tot 4 weken. Dit is van toepassing op alle 2, 4 en 8 oz flessen, de badproducten en de geurkaarsen. Alle 1/4 en 1/2 oz flesjes zijn wel vrijwel altijd direct op voorraad. 

Om de kwaliteit en de versheid van de producten te kunnen waarborgen, leveren wij altijd vers gemaakte producten, zeker wanneer het om grotere hoeveelheden gaat. Graag willen wij u inzage geven in hoe dit proces verloopt.

  1. De bestelling wordt gedaan via onze webwinkel.
  2. Uw bestelling wordt doorgestuurd naar het distributiecentrum in de Verenigde Staten.
  3. Uw bestelling bevind zich in het sorteercentrum, op weg naar de luchthaven.
  4. Uw bestelling is gearriveerd op de luchthaven “O'Hare International Airport” in Chicago. 
  5. Uw bestelling bevind zich in het vliegtuig, op weg naar Schiphol.
  6. Uw bestelling is gearriveerd op Schiphol en wordt aan PostNL overgedragen.
  7. Het pakket is nu in het inklaringscentrum (Douane controle). 
  8. Het pakket is nu op het kantoor van De Zalfolie Winkel gearriveerd en wordt nog dezelfde dag  naar u verzonden (indien mogelijk).
  9. Uw pakket is aan PostNL aangeboden en zij zullen doorgaans binnen een a twee werkdagen bezorgen. Met uw track & trace code kunt u zien wanneer ze komen en kunt u eventueel het bezorgtijdstip aanpassen. Zie hiervoor de website van PostNL.
  10. Het pakket wordt bij u afgeleverd.

Verpakking

Alle bestellingen worden met de grootste zorg behandeld. Aangezien onze producten met de gewone post makkelijk kunnen beschadigen, en we hier ook meerdere nare ervaringen mee hebben, nemen wij geen enkel risico en verzenden wij de bestellingen alleen in pakketten. Ieder product wordt stevig verpakt en de pakketten worden door ons opgevuld met beschermingsmateriaal, zodat het product in goede staat bij u arriveert.

Levering

De bestellingen worden via het Nederlandse bedrijf MyParcel verzonden, een officiële partner van PostNL. Wij rekenen geen extra kosten voor behandeling en verpakking. De portokosten die wij in rekening brengen zijn de feitelijke kosten die wij moeten betalen. Niet meer en niet minder. Onze webwinkel is verbonden met het systeem van MyParcel en genereerd automatisch een track & trace code voor u wanneer uw bestelling wordt ingepakt en klaargemaakt voor verzending. Op het moment dat wij met uw pakket richting het postkantoor lopen heeft u al een e-mail ontvangen met een link waarmee u uw pakket kunt traceren. 

© 2016 - 2017 De Zalfolie Winkel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel