Wij waarderen al onze klanten en behandelen uw bestelling dan ook met grote zorgvuldigheid. Alvorens producten worden verzonden, worden deze eerst door één van onze vrijwilligers gecontroleerd op kwaliteit en of het product aan de standaard voldoet. Vervolgens worden de producten goed en beschermend verpakt en naar u toegezonden.

Herroepingsrecht

Conform de Nederlandse Wet heeft de consument het herroepingsrecht. Dit houdt in dat de consument zich binnen 14 dagen bedenken, de bestelling alsnog mag annuleren en het artikel retour mag sturen. Dit is op alle winkels van toepassing, tenzij anders aangegeven. Al onze producten vallen in categorieën die zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Dit staan vermeld in onze Algemene Voorwaarden en in de omschrijving van ieder artikel, met de reden van uitsluiting. Het is derhalve niet mogelijk om uw bestelling te annuleren en in het kader daarvan producten retour te zenden.

Garantie

Uitsluiting van herroepingsrecht is uiteraard geen uitsluiting van garantie. In de jaren dat wij zalfolie verkopen, hebben wij altijd met recht kunnen beweren dat wij de beste kwaliteit zalfolie van Nederland verkopen. Dit is ook de feedback die wij van onze klanten terug hebben gekregen. Die kwaliteit willen wij graag bewaken, alsmede de tevredenheid van onze klanten aangaande onze producten. 

Is er iets mis met de aan u geleverde bestelling? Voldoet de kwaliteit niet aan de standaard die u van ons gewend bent? Indien u een probleem ervaart, dan vinden wij dat in de eerste plaats heel vervelend en willen wij graag samen met u kijken naar een passende oplossing. Wij verzoeken u dan om per email contact op te nemen met onze klantenservice. Omschrijf het probleem zo duidelijk mogelijk. Bij zichtbare schade verzoeken wij u om, indien mogelijk, een foto bij te voegen. Wij proberen altijd nog dezelfde dag te reageren, of uiterlijk de volgende (werk)dag. 

Wanneer uw klacht gegrond blijkt, dan zorgen wij er uiteraard zo snel mogelijk voor dat uw product vervangen wordt door een product dat wel aan de standaard voldoet. Natuurlijk worden hier geen extra kosten voor in rekening gebracht. Dit valt binnen onze service en garantie. Mochten wij het product in kwestie niet meer kunnen leveren of niet direct op voorraad hebben, dan krijgt u de mogelijkheid om een vervangend product uit te zoeken of om de bestelling te annuleren. De klantenservice zal u informeren hoe dit verder in z’n werk gaat en zal, indien van toepassing, zorgdragen voor de restitutie van het door u betaalde bedrag.

Retourneren

Let op! Stuur geen bestellingen retour zonder dit te overleggen met de klantenservice. Wanneer bestellingen zonder bericht en overleg retour worden gezonden, dan zal er geen restitutie plaatsvinden. 

Neem in geval van een probleem altijd eerst contact op met onze klantenservice (zie omschrijving hierboven). Wanneer uw klacht gegrond blijkt, dan zal de klantenservice u verzoeken het product retour te zenden. De klantenservice zal u tevens voorzien van het adres waarnaar het artikel retour gezonden mag worden.

Wanneer wij u vragen om het product retour te zenden, dan vergoeden wij u uiteraard ook de door u gemaakte portokosten.

© 2016 - 2017 De Zalfolie Winkel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel